Monday, December 20, 2010

Pengakuan ' Saya Gay ! Saya OK !! '

Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Terkejut rasa hati ini bila adik Eyza , Alon@Hafaisy tunjukkan video seorang lelaki nih . Dia mengaku dirinya seorang gay . Macam nak tercabut jer jantung bila dengar dia buat pengakuan berani mati tuh . Apa nak jadi dengan dunia sekarg nih ??

Video nih yang Eyza maksudkan :






Video nih memang dah mendapat 'sambutan hangat' di laman2 web sosial seperti Facebook dan Blogger . Ada sesetengah orang perseorangan mengatakan video ini menjatuhkan maruah lelaki sejati . Hoho ! Apa dah jadi dengan lelaki-lelaki sejati ?? >.<

Bagi Eyza , memang susah nak terima Gay nih . Zaman sekarang nih dah macam2 benda pelik jadi . Dunia akhir zaman la orang katakan , macam2 yang tidak diingini berlaku tanpa kita pinta . Contohnya , beginilah salah satunya . Lelaki ini tanpa segan silu mengumumkan dia Gay kepada orang ramai ..

Eyza ada la jugak dengar-dengar gosip sikit2 . Adam Lambert penyebab ramai Gay di Malaysia ?? Hoho ! Maklumlah , Adam Lambert buat konsert kat Malaysia . Inilah sebabnya ramai yang membantah Adam Lambert buat konsert , seperti entry ini .

 My Name is Adam Lambert and I'm Gay .

Adoiii , entah apa la lagi musibah akan melanda dunia lepas nih . Mungkinkah akan ada pulak perempuan yang mengaku dirinya Lesbian pulak ?? Ini semua boleh berlaku seandainya runtuhnya iman di dada . Bawak2 ingat yang di atas sana yer , wahai saudara-saudari seIslam ku ..

Apa2 pun , Eyza harap diorang nih diberikan hidayah untuk kembali ke pangkal jalan semula . Diingatkan di sini yer , Eyza mintak maaf sekiranya terkasar bahasa , tersalah maklumat ke apa2 pasal cerita Gay nih yer . Eyza pun tau sikit2 jer pasal nih . Berilah pandangan anda pasal entry nih melalui komen yer ! ;)

Sampai sini saja . 20.12.2010 , 02.01 PM ~

p/s : Pemikiranku agak sempit ketika menulis entry nih .. >.<

10 serangan:

misza said...

salah tetap salah. haram tetap haram. bila dah sedar kena usaha untuk betulkan yang salah & jauhi yang haram...

ChuyRy™ said...

ingat nyah je..gay pon ada..hahaha T_T

Hafizatul Asyrah said...

@ misza :

ya , betul tuh ..
amar makruf nahi mungkar ..

;)

cik ieda said...

ish3 .
ape nk jd ngn manusia zaman skang .
semoge mereka sume di beri petunjuk dan hidayah :)

Hafizatul Asyrah said...

@ ChuyRy™ :

huhu tuh la .. lepas nih xtaw la apa pulak .. o.O

Hafizatul Asyrah said...

@ cik ieda :

hhu dunia akhir zaman mcm2 jadi ..
Amin .. hope hati mereka dilembutnya untuk menerima hidayah-Nya ..
;)

Shahrul Tanaka Safeai said...

ini namanya kebebasan bersuara..

Hafizatul Asyrah said...

@ Shahrul Tanaka Safeai :

hoho .. kdg2 kebebasn bersuara itu
disalahgunakan , susah jugak kan ?

:)

Cik Jannah said...

dunia akhir zaman :(

Hafizatul Asyrah said...

@ Cik Jannah :

ya betul tuh tapi masih ramai umat Islam tak perasan tentang itu ..

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)