Sunday, December 26, 2010

Follower ke - 600

Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Di pagi yang indah ini , Eyza bangun dengan senyuman . Hehe . Dengan keajaiban Allah , follower dah meningkat ke satu stage lebih tinggi . Yeahhh tanpa korang , siapalah gadis yang bernama Eyza nih kan ? Seperti sebelum2 nih jugak , ada award menanti anda yer !

Super Simple Award !

Sebelum tuh , Eyza mintak maaf sesangat yer sebab tak boleh design award yg lebih smart daripada ini . Kesuntukan masa dan kesibukan dunia menyeru Eyza untuk melakukan kerja yang lebih penting dalam kehidupan iaitu STUDY . Life cycle sebagai SPM CANDIDATES sudah mulai terasa .

Untuk 'mencari' follower seramai 600 orang bukanlah sesuatu yang mudah bukan ? Perlukan masa untuk blogwalking dan menulis entry yang superb boleh menarik orang datang blog sini . Hoho ! Bagi Eyza , semua tuh bukanlah perkara yg mudah . Tambahan pula bagi seorang yg agak sibuk macam Eyza nih kan ? -.-

Percayalah , Eyza tak pernah lupa untuk mengupdate blog nih tawu ? Ke mana saja pergi , pasti terpahat di hati untuk mengupdate . Btw , Eyza sangat memerlukan masa yang sangat panjang untuk update satu2 entry tuh . Sangat memerlukan masa yang kritikal untuk update tahu ?? =)

Ok . Tak payah merapu panjang2 , jom kita tengok siapa yg bertuah yer . Diingatkan di sini , follower yg ke - 600 nih , Eyza detected semalam tau ? Bukan hari nih . Just hari nih baru nak umumkan . =)

Follower yg Ke - 600 ialah :

ASYA

Itulah orangnya . Ngee , actually asya nih bestfriend Eyza . Wekeke . Eyza suka tengok Pocoyo tuh . Nak tahu kenapa ? Sebab menunjukkan betapa indahnya kehidupan sebagai Pocoyo yang comel itu . Wekeke , teringatkan kisah si Abang masa accident dulu selalu tengok cerita nih pagi2 ! ;)

Allright sudahlah wahai Cik Eyza . Orang lain dah penat membaca apa yang anda merapu di entry ini tahu ? Dengan itu , Eyza ingin mengucapkan terima kasih di atas sokongan dan galakan yang diberikan kepada anda terhadap blog nih . 

Kalau rasa tak puas hati ke apa ke , silalah beri komen anda di sini yer ? Sebarang tengking - menengking dan maki hamun turut diterima . Tapi , biarlah di tempat yg sesuai yer . Bukan di shoutbox , sebaliknya di entry ini taw ?? Kalau maki hamun di shoutbox , takder gunanya sebab shoutbox tuh akan mem'femes'kan anda . -.-

Sampai sini jer yer my lovely follower . :) 26.12.2010 , 11.44 AM ~ 

p/s : Saya mimpi miliki seorang anak yg comel tapi tanpa bapa . Ohhh , apakah tafsiran mimpi itu sebenarnya ?? Kesian 'anak ibu' yer .. 

8 serangan:

syazana amira said...

tahniah ya :)

Hafizatul Asyrah said...

@ misz nana :

terima kasih .
thank for supporting me !

;)

joegrimjow said...

mengumpul follower
best

Hafizatul Asyrah said...

@ joegrimjow :

yeahh memg best ..
tapi yg mgumpulnya bukanlah
suatu yg mudah ..

;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ramai nye polower....

Hafizatul Asyrah said...

@ ♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ :

terima kasih .
anda salah seorangnya !

;)

asya said...

thnx 4 da award eyza...
bnyk da fllwer dy...
thniah:D

Hafizatul Asyrah said...

@ syazwani :

welcome.. :)
thanks syg !

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)