Thursday, February 25, 2010

Sikap Baru .



Entah kenapa rasa macam ada kelainan dalam diri nih sejak kebelakangan nih . Perangai dah jadi lain . Ada rasa lain pulak dalam diri nih .. Fuishhh . * Semangat apa pulak minah nih ??



Contoh-contoh Perangai Pelik Sekarang :

Gedik
Mengada-ngada
Manja
Gatal
Merengek


Tak tau la apa kes la perangai2 nih tiba2 makin menjadi-jadi dalam diri nih . Haiyaa memang tak boleh kawal langsung kadang-kadang tuh . Sakitkan hati orang sekarang nih memang la lagi rancak . Haii pelik betul ..



Dan satu lagi sikap yang membuatkan saya semakin gila ialah saya buat cikgu2 yang mengajar seperti kawan sendiri . Tegur suka hati ja . Ishh sapa hantar Virus nih ?? Teruk betul bila jadi camnih .. Kembalilah perangai ku yang dulu ..

Dulu kalau jumpa cikgu tuh , malu ja tak tau nak cakap pa . Sekarang , jumpa cikgu mesti ada ja mulut nih gatal nak mengusik . Macam-macam cikgu kena . Yang selalu kena of course la guru kelas . *Confirm cikgu tuh tension dapat ank murid cmnih !

Memang kalau duduk dan bersembang dengan Wanie & Anis , confirm saya lah mulut murai yang tak reti nak dok diam dan mengusik diorg . Buka cerita pasal nih skit , pasal tuh skit . Gosip pasal novel skit , gosip pasal study skit . * Kalau dah nama gosip , takkan sikit kowt ?

Hari nih , kena balik lambat ! Ada Ceramah Maulidur Rasul . Sementara nak masuk dewan nak dengar ceramah , makan2 dulu dengan Anis & Wanie . Hoho Anis cakap saya bila makan macam Mickey Mouse ! Oiii debush .. debush ..



Pipi saya memang tembam dan saya tahu itu . Bila saya makan , makinlah tembam pipi nih . Tapi tak pa . Saya tak kisah . Sebab itu telah diciptakan untuk saya . * Mana boleh ubah ciptaan Allah !

Tadi gaduh pulak dengan budak Wanie . Ekeke tak dak kerja . Bab novel pun kami gaduh . Yezza ! Budak2 nih pinjam novel orang , pastu tukar2 tak habaq . Aiyakk pening kepala memikirkan mana la novel yg dipinjam diorg nih . =.='

Ohh taktau nak story apa lagi . Rasanya cukup sampai di sini . Esok ada kelas physics . o.O . Nak exam so kena pi kelas la . Nak pandai kena pulon la ! Chaiyook ! Anak Zulkhairi boleh !! Cewahh .

Haaa nih satu penyakit lagi .. Cewahhh . Taktau la apa kes direct selalu sebut Cewahh nih . Mcam apa ja . Wanie selalu kena .. Hehehe ada org mana taktau tggalkan perangai dia kat saya .. Maybe dia sudah pergi jauh .. Hohoho :-| * Siapakah gerangan dia itu yang menjadikan saya berubah sebegini ?



Takmau cakap dah . Cello tape sat mulut .. :| Ok . Bye !

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)