Wednesday, February 24, 2010

Auww Gedik .



Tak tau macam mana nak mula entry nih . Semalam sempat berchatting dgn Si Dia di Yahoo Messenger . Si Dia mesej tapi tidak direply . Hohh banyak kali tuh . Saya tak dak kredit . *Saya sudah bankrap membuang duit untuk top up !

Sedutan menggedik saya bersama Si Dia . Ohh rasanya korang2 semua taw dah kowt nama Si Dia itu .. Sila rujuk ChatBox name Alif Fairuz . Itulah orangnya . Dikenali dahulu sebagai Ruz . *Not Rus ok ! Adik beradik Tom Cruise ? Ohh No !



Ok sekarang YM bermula . Mula chatting macam apa ja . Teruk betul ! Tapi layan ja la sebab semalam bosan . Di samping on9 Facebook & Twitter yang sangat membosankan . * Buang karan ja !Oleh itu chatting bermula selama beberapa puluh minit sahaja . Mengarut dan mengarut .

Sudah chatting yang macam apa , dia call . * Oii tak reti penat ker ? Disebabkan saya sangat tak dak mood untuk bercakap dengan si budak Ruz nih , saya tak jawab panggilan itu . Dia kembali mem-Buzz saya di YM . Haiyaa pakcik . Lu bikin gua panas sama lu .. Tawu ?? Memang nak cari nahas ! Then mesej masuk kat phone .



Entah kenapa tergedik-gedik saya nak membacanya . Perghhh memang baik punya mesej . Ishh masa orang tak dak kredit pulon nak mesej ! Grr . Ku fikir Wanie yang send , sekali orang lain daa . Haishhh ! Menyusahkan betul . Mesejnya lebih bertulis begini . Sebijik macam nih . Copy ayat kat sini kowt !



Mesej yang disend semalam sebegini .

Arghh gila si budak Ruz nih . Syuhh.. Syuhh .. Main jauh2 ! * Yang pulon amik ksah pa kes ?? Buat bodo sudah ! Mesej tersebut sudah berjaya menslowkan otak saya buat seketika waktu . Aishhh teruk3 !

Dan entah kenapa tangan nih gedik gatai tak sangga Buzz si budak Ruz nih kat YM . Aiyakk ! * Kau ada hati lagi kat dia . Tuh la pasal !. =.=' Cramp saya ! Tak mungkin semudah itu . ^.^ * Ecece tak mengaku !

Aiii tak tau pasai pa yang tergedik lebih sangat . Alif Fairuz , saya tak izinkan anda berjaya lagi . Kenangan lama xkan berulang . Pisang takkan berbuah dua kali . Sila pergi main jauh2 . Sudah lama ia menjadi kenangan dan takkan pernah menjadi sekali lagi impian ..


0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)