Tuesday, December 15, 2009

Dushh .. Dushh ..

Postage ini ditujukan hanya kepada Airil Afiq dan Mohd Farhan . Anda yg bukan bernama berikut , xpayah baca pun xpa . Xpenting untuk anda . Sekian terima kasih . Kata - kata kasar bakal melayang dalam entry ini . Oleh itu , anda xpayah baca la !



Anda buat saya jadi gila tahu tak ?? Bongok ja !
Gara - gara anda saya gaduh dgn kawn - kawn saya .
Anda memang menyakitkan hati . Dushh . Dushh .

Satu cabaran dari saya untuk anda .
Sila hubungi kawan saya . Telefon la . ASAP !!
Biar mereka percaya saya kembali .

Paling penting , call FARAH .
Sila explain kepada dia apa yg anda dah buat kat dia .
Jangan nak berdalih sebab memang anda yg buat macm2 kat dia !
Hampeh punya org . =.='

Kalau tak nak jugak , siap la .
Jangan contact saya selagi anda tidak berbuat demikian .

p/s : kalau kedekut sgt , bukak conference kat YM . Chat dgn Farah !



Kau lagi sorang . Menyusahkan hidup aku .
Kalau dah xsuka blog aku nih , xpayah la view .
Bodoh ! Taak sekolah .
Aku xrjin nk cri psl dgn org gila macam kau .

Ingat kau tuh bagus sgt ?? Nak photoshop pun tnya org .
Bongok siot kau !
Aku dah cukup sabar dengan kutukan kau .
Sekarang kau memg dh mencbr aku .

Bodo ! Bengap ! Bengong !
Cukup 3 pakej nih untk kau .
Pergi kau . Nyah kau dari sini .
Xpyh menggatal nk comment2 blog aku kat status YM kau .
Menyemak ja .

p/s: Terima kasih kerana memfamouskan saya di status YM anda !

Maaf kepada semua reader blog ini . Saya terpaksa berbuat begini kerana tak dak cara dah nak contact diorg . Tambah - tambah lagi si pakcik Airil tuh . Semalam saya dah serang si budak Farhan tuh . Kini saya memperingatinya semula di blog ini . Buat kenangan sekejap .

FUCK !

Anda yg tidak berkaitan dengan nama - nama berikut , xpayah baca ya ! Ignore sahaja . Buat mcm xdak entry nih untuk anda . Sekian , terima kasih .

Entry ini bukan untuk menunjuk atau apa - apa . Tidak ada kena mengena dengan orang yang bukan seperti nama yg tertera . Harap Maklum . Tak perlu nak terasa dengan apa yang berkenaan ya .

2 serangan:

syakierah said...

wekekeke,
akhirnya kakcik tau jugak ;)
issokey.
chill.
fuck off those bastards pls.
keke
;)

Hafizatul Asyrah said...

yeah .. memg pun ..
both of them .
:|

=.='

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)