Monday, December 14, 2009

Family Gathering



Huh entah kenapa terfikir pulak otak nih .. Nak cerita pasal

Family Gathering..

Kalau tengok title pun semua orang tahu apakah itu . Kan ? Huhu bila dok rumah ja minggu nih , bosan jugak . Selain dari menyibukkan diri Menaip Skrip Novel sampai habis ( Padahal xhabis pun lagi ) , Eyza kena kemas rumah . Adess . Abah cakap nih :

" Hah masa muda nih la kena ajar kemas rumah , masak kat dapur , buat kopi kat abah , sapu sampah , basuh baju , sidai baju . Mau tak ajar satgi tak reti apa . Dok melagut ja kat rumah nanti . Tak boleh buat apa dah masa tuh . Tangan keras macam batu dah . "

Best oo kena ayat nih .. Miahha disebabkan Eyza dok rumah goyang kaki tanpa buat kerja apa - apa . Sapa suh dok saja ? :P

Yeahh sambung semula pasal Family Gathering tadi . Huh , bila pulak abah nak sponsor ya ? Hihi ( Saya suka perabih duit mama n abah saya . Sangat jahat saya nih ! ) . Ohh bosannya dok rumah .. Nanti Eyza buat gathering sendirik best jugak . Miahahha sapa nk join ?? ;)

Waniee , mai rumah Kak Ngah . Ngee . Baca novel tak habis lagi tuh . Mai perabih cepat . Pastu macam biasa la . Bagi isi sikit na . :P

Wanie : Tempat bercerita problem . Adik kesayangan ! Hahha tapi Eyza selalu menyibuk pasal dia dan kawan2 skandal dia . Miahahahha
Eyza kan kakak ?? Ekekekek kesian Wanie ..

Kak Cik Syakierah , rahsiamu di genggaman tangan kuh ! Hihihi . Jom pi jalan - jalan . Asyik kuar dgn ur b sahaja . Mr . Ry pinjam ur
hunny for a day ! ;)

Kak Cik Syakierah : Tempat saya bercanda . Satu - satunya kakak yang garang sikit . Kami bukan adik - beradik ! Tapi lebih kurg la jugk . :P
Kak Cik sumber inspirasi untuk bergaduh dgn org . Hahha
Rahsia dy byk yg disimpn oleh Eyza . :D

Sudah ! Keluar topik dah nih . Hihi nanti sambung lain la ya teman - teman . Hihi

2 serangan:

Syakierah said...

uwahhh.
ada plak ajak kuaq ikot blog ;)
anytime la :D
nk kuaq nek wira ka nk nek myvi? ;p

Hafizatul Asyrah said...

bru nk pi text kat msj .
tpi kak cik dh cmt dah .
nak naik myvi merah !
hahahha

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)