Tuesday, May 26, 2009

Dan Sebenarnya..

Dan sebenarnya aku rungsing..Yeah betul2 rungsing bila fikir balik tentg hidup ni kan? Memg pun..Kdg2 kita di bawah dan kdg2 kita di atas..Faham kan maksudny??Mksudny kadg2 kita happy dan kdg2 kita sdih..Sesungguhny di sebalik kesusahan terdapat kesenangan.. Hah sebenarnya aku rindu dy...Argghhhh pent weh layan rajuk d hati pdhl aku dh rindu sgt8 kat dy .. Arghhh penat weh pent..Tapi aku tabahkan jua sebab apa yg dh berlaku sudh menjadi ketentuan Ilahi..Ya Allah beratnya ujian mu.. Engkau telah mengambil salah seorg yg paling ku syg dlm dunia ini Ya Allah.. Sesungguhnya kami baru sahaja ingin mengecapi bahagia ini... Apa2 pun aku mestilah kuat menempuh musibah ini kerana hidup mestilah diteruskn.. Buat yg telah pergi biarlah dy pergi dgn tenang..Aminn... Akan ku doakan bahagiamu di sana sayang.. :-( Sememangnya rupa2 nya engkau telah mengecewakan hatiku dulu kerna ini... Sekarang baru aku mengerti mesejmu dulu "Akan ku intai cintamu dari jaug , sayang ".. Seandainya aku tahu takkan pernah ku tinggalkan diri mu walaupun sesaat sayang.. Aku kecewa pabila kaw ungkpkan kata2 itu "Selamat tggal sayang".. Arghh deritany hati ini kala mendengr ungkapan mu itu.. pelbagai bagai soalan bermain di kotak fikiran kuh ini .. Sebenarnya kenapa perlu kw tggalkan aku?? Kenapa syg?? Rupa2ny kaw nk aku fkirkn yg negatif n membenci dirimu itu..Arghh namun pernhkh kaw terfikir yg hatiku ini lebih derita dek kata2 mu itu?? Sampainy hati kecilmu itu.. Kini semuany telah ku fahami syg.. Xpernh ku slhkan takdir kerana semua ini berlaku sebentar tadi..Sememangny baru aku memahami tentangmu syg.. Akan ku lepas cintamu itu dan xkan pernah ada yg lain yg bisa merampas takhta cintamu itu di hatiku syg.. Aku cinta padamu... Tapi ku tahu apakan daya ku untk melawan takdir untuk trus mencintai mu ... Kerana kaw telah pergi meninggalkan aku sendiri di sini terkapai - kapai mencari erti cintamu itu.. Arghhhh xpernh ku ingin semua ini berlaku.. Sememgny takdir bagiku untk tidak menyintai dirimu syg .. Maafkn aku kerna telh byk mengecewakn hatimu dulu.. Maafkan aku.. Dan sebenarny ingin ku katakan yg aku rindu.. Dan ku ingin kaw tahu sebaik sahaja aku tahu kaw sudh tiada di sini , aku bagai sekeping hati yg telah dirobek luka sehingga xpernh bisa dibaiki lagi.. Sayang , dan sebenarnya aku cinta dan rindu padamu.. Sambutla cintaku ini seandainya kaw menyedari kehadirannya di dalam hati mu yang jauh itu.. Aku lemah tanpa mu di sini.. Ku ingin kaw mendampingiku agar aku sentiasa tegar mengahadapi hidupku ini.. Akan ku biarkan hatiku ini untuk sentiasa merindui mu kerana xkan pernah ada lagi yang lain yang bisa memiliki hatiku selain kamu .. Bersamamu aku titipkan harapan agar kaw di sana sentiasa bahagia di samping mereka2 yang sepertimu.. Sampai syurga hatiku hanya untuk mu sayang.. Dan sebenarnya , ku ingin kaw tahu yg merindui dirimu teramat sangat ..

Fuhh nukilan : Eyza [260509]

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)