Tuesday, May 26, 2009

Masalah


1.Saya ingat dy tuh sombong..Tapi rupanya saya salah..Dia baik per..Dia buzy ari tuh..Tuh yang xleh reply comment saya..Iah8 tapi saya dah salah faham.. Saya cakap macam2 "eee taw r ensem tpi jgn r sombong sgt.." <- contoh apa yg saya cakap kat si dy tuh.. Ish8 bukan sombong la cuma orang tuh busy jek..Kita kena lah banyak bersabr kan??? Betul x?Yep8 .. Satu lagi jangan suka2 jek ckp kat org itu ini..Maybe ia sebaliknya

2.Saya tahu la dy tuh ensem n banyak fan..Tapi jangan la pandg org len sebelah mata jek..Macam pijka semut pun xmati..Ala kita comment dy skit punya banyak dia reply pun.. Smp macam2 saya ckp kat dy dlm ati jek la.."Ish8 semua laki sama ja..memilih sgt2.. Xsuka8..Menyamph betul aku.."<- contoh apa yang saya cakap kat si dy tuh.. Ish8 maybe dy tuh busy ker 2 pasal xmpt nk reply comment saya tuh..Satu lagi don't judge book from it cover babeh..

3.Saya minat kat dy tapi dy ... Saya pun xtahu dy pulak bagaimana.. Saya takut nk bgitahu dy cause xnk la menjatuhkn maruah saya sebagai seorg permpuan..Nant pa la plak dy tuh japg dy igt sy tergedik-gedik kt dy plak.. Satu hari masa saya view page dy daya nmpk picx prmpuan..Sakit betul ati n saya cakap "eee gatal2 .. playboy la kaw.."<- contoh apa yang saya cakap kat si dy tuh ..Ish8 sepatutny kita ni kena la sedar diri kita n siapa la kita untk suka kat si dy tuh kan..Sabar2 la yek..Doa byk2 mana r tau kot2 hati dy tuh terbuka untuk kita..

4.Saya kena memendam rasa yang saya sebenarny sayang sgt2 kat dy..Tapi dy xpernh tahu perasaan sy kat dy..Saya marah bila nampk dy ada prmpuan lain..Saya kena tahan sabar saya nih sebab apa la hak saya ni kan nk marh2 prmpuan tuh sdgkn sy ni bkn gf si dy tuh pun..Saya bersrh..Juz God know how I am .. Tapi sy dh xthn dah nih then sy mcm nk menjerit jek "arghhhh kenapa awk xpenh pndg sy?Kenapa awk wt bodo jek dgn sy? Awk xperasn ker yg sy tengh syok gile kt awk nih?Grrrrrrr"<- contoh apa yg saya ckp kat si dy tuh.. Ish8 kesian2..Sepatutny lebih baiklh kita bertrus trg jek..Mana la taw kot2 la mlalui terus trang tuh dy leh knl awk lebih & brlakuny hbungn slanjutny kew..Hehehe berkatalah benar walaupun ia pahit..

Fuhhh ini lah masalahnya..Hai kesian saya tuh..Eit bukn eyza la..Saya tuh wtk .... hehehe ..:P apa2 pun sma2 la kita amik pgjrn dri masalh tuh..Mana r taw kot2 korg nyer mslh gtu gak kan?Leh r guna cra2 macm yg eyza kasi last maslh saya tuh.. So hope yg terbaik untk anda semua yeah..

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)