Friday, March 20, 2009

He Say That To Me!!

Arggghhhhh crazy crazy crazy..I don't know what he tell me..Dia main2 ker serius?? Xleh aku bezakan antara realiti atau mimpi..Namun ia merupakan realiti..Arghhh aku xtawu adakah ia sahih ayau sebaliknya..Grrrrr karang aku jek terFEELING MAUT kat dia padahal dia wat bodoh n xreti jek... Gilak2 hah eyza pun wat xreti jugak baru taw..Hahaha tapi mendengar nasihat salah seorang temanku di YM, dia ckp mmm sbar jer la.. Hah macam mana la eyza nak sabar jek cik sayang kuh oi..[kawan la] benda tuh diucapkan kepada saya bukannya anda so anda xlah rasa macam saya.. Grrrr geram betul la.. Arggghhhh xtau la... HAh malas ar nak fikir..Apa nak jadi jadilah.. mm nak pergi membawa diri sudah..Bye..Hehehhee xtaw nak tulis pa sebenarnya...

____________________________________________


Seandainya eyza leh jerit nak jer eyza jerit kuat2 nama si pakcik tuh..Grrr sangat xbetul pakcik tuh..Dah ada gf berderet pun still nak men kayu 3..Apa punya org..Nant kalo eyza kena serang macam mana? Sengih jer kat situ kah pakcik?? Grrr geram betul la eyza dengan si pakcik kuh itu.. Senang2 jek ckp yer..Syg la itu la ini lah..Dulu kiter feeling tahap maut dah kat dia dia wat xreti..SKrg bila eyza dah xingin, nak plak.. Eee ketuk kpala baru tau.. Kepada sesiapa yang telah "meluahkan perasaan" kepada eyza kelmarin, dengar sini saya nak pesan.. Oit jangan main2kan perasaan orang la...Nant anda kena balik lagi truk tawu???

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)