Monday, March 23, 2009

Result yang Paling Teruk!!

Argghhhh tension2..Asal saya dapat banyak tuh jek?? Mathematic iS the KILLER SUBJECT back..Argghhh truk3 nyer M3 saya..Soalan mudah pun leh eyza buat men2 kan dh salah..Hah padan muka..Men2 lagi tanggung la sendiri..Arghhh keputusan paling truk r nih!!!! Argh xpenah mengimpikan keputusan yang macam ni..Tolong3... Grrr habis la eyza kali nih.. Grrrr.. Tension2..

Hah asal la soalan tu SENANG sangat cikgu??Argghh saya xreti buat langsung cikgu tawu x?? Argghhh tolong2 saya xpenah bleh pass M3 sejak masuk SM..Argghh masa UPSR leh r dapat A M3..Tu pun cukup2 makan jek.. GRRRRR..

Perbualan antara HE & NF:
Mereka berdua merupakan pelajar yang tidak pernah dapat ok M3..Kalo dapat pun cukup2 makan jer..Hah kita ikuti perbualan mereka semasa menunggu ayah mereka jemput untuk pulang ke rumah..

(HE):Ish susah betul exam M3 ni kan?Mcm mana r nak dpat ok..

(NF):Hah tu r . Dah ar M3 xpenah dapat ok.Ish k.o trus r kali nih...

(HE):Ish takut betul r kalo dapat truk , nanti mesti mak n ayh bising..Ish3 tension btul..

(NF):Hah tu r mesti kena punya dengan cikgu..Ish8 :(

(HE):Ish5 takut la..Ish nanti cikgu tuh mesti bising punya..

(NF):Ish mcm mana la nak amik PMR kalo M3 dapat truk??Ish malu betul r.. Asl la x mansuhkan jek M3 tuh??Senang skit..Xyah fikir dah..

(HE)Mana leh mansuh nnti lingkop la dunia nih kalo M3 xder..Rosakkan r ekonomi negara dah xder org pandai M3..Ish8 apa bleh buat kita hentam je la..

(NF)Hah mansuh r untuk kita jek..Bagi budak pandai ja yg amik exam M3 mesti diorg dpt ok nyer..Kita ni merosakkan prestasi M3 jek..

(HE)Ish5 jgn r ckp gtu..Kita xr smpai bengap mcm tuh..Eh2

[sampai situ jek..Ayah si NF datang dah..]


______________________________________________

Begitulah perbualannya..Hah saya pun begitu jugak weh..M3 susah3..
Grrrr let's teach me M3..

2 serangan:

shiro-emyka said...

so brilliant yg idea mansuhkan m3 tuh.
m3 is torture me>.<♥

Hafizatul Asyrah said...

yeah betul3..
pening doi bljr m3...
:(

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)