Saturday, March 14, 2009

Biarkan Masa Mengukir Rindu..




_______________________

Model:Hafizatul Asyrah
Editing:Hafizatul Asyrah


_________________________

All belong to me...So what??Suka ati saya lah..Hahahha tawu x gambar di atas tu apa?? Hah saya pun xtau..Apabila bosan itulah hasilnya..Ingat nk wt cover novel.. Tapi saya masih kurang cekap dalam bidang penulisan nih..Hahhaa xpa2 usaha tangga kejayaan kan.. Hahaha gurau saja..Saya xla sekreatif anda la.. Saya main2 saya tawu la..Bab2 nih kurang la skit..Hehehhe hasil daripada menjelajah cerpen2 n novel2 orang , teringin lak rasanya nak berkecimpung dalam pelampung dunia penulisan..Hahahha ish2 mengarut lah eyza nih kan? Apa2 pun best tau masuk bidang sastera nih..Tapi saya xnak masuk bidang sastera..Hehehhe nak masuk aliran Sains Tulen r...Hahhaha Insya-Allah.. Bidang penulisan akan ku jadikan aktiviti sambilan.... Wahh ayat xmau2..Hahahhaha apa2 k r. Hope korg tlong r comment2 jap pasal cover tuh..Ok ke x pada pendapat korang...

Need ur support n comment..Btw:thanx :p

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)