Wednesday, December 14, 2011

The End Of The School Life Might Be Pleasure ?

Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca . 

Syukur Alhamdulillah , tinta masih lagi boleh meluahkan rasa . Cewahh , apa khabar korang semua ? Mata masih lagi celik dan diri masih bernyawa diharapnya . Apa yang korang buat sekarang ? Online Facebook , tweet with TwitterJaya , dengar lagu dan mesej semestinya . Ehem..Ehem.. =)

Busy hidup seorang manusia 

Seperti yang kita dah sedia maklum , Eyza dah habis SPM . Tersengih seketika . Actually , entah kenapa rasa sayang pulak nak tinggalkan zaman persekolahan yang penuh dengan pancaroba . Mengajar erti kehidupan walaupun dalam kelompok yang tidak seberapa , namun itulah kehidupan yang sebenarnya .




“Janganlah kamu bersikap lemah dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi (darjatnya), jika kamu orang-orang yang beriman.” (Ali-Imran: 139).
Perjuangan sudah tamat . Tiada lagi erti persekolahan pada tahun ini . Mungkin suatu hari nanti akan terdetik juga di hati nak menginjak semula ke sana . Hihi , by the way , tunggu ambil result lah nak ke sana semula . Waiting for Graduation Day on 16.December.2011 !


Dah habis sekolah . Apa lagi nak ? Serius , Eyza mengenangkan 2 minggu yang ada . Teringin ler pulak nak pergi vacation kat mana2 . Launching pun ada jugak time 16.12.11 tuh . Heshhh , haru-biru betul . Tapi tak per , takkan lepaskan untuk kedua-duanya . Jangan risau ! AirAsia kan ada ? :P

Ada sesaper nak suggest Eyza nak tour di negeri mana ? Hemm sempat ke 2 minggu nak berjalan ke sini dan sana ? Hope sempat la . Encik PLKN menanti untuk mendera selepas itu . Tehee , kejam sungguh statement itu . 

Excited nak pergi sebab nak isi 'masa lapang' :P

Lepas nih , blog nih akan diupdate dalam kadar tak menentu buat 2 minggu nih eh . Maybe sehari akan dipush banyak entry . Traffic sudah jatuh dan viewers sudah lari . Ohh tidak ! HIhihi , gurau saja eh . Di sini tempat nak berkongsi sahaja . Duniawi semata-mata . Tidak ada kena-mengena antara yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia . 
Biar mati adat, jangan mati islam bukannya biar mati Islam, jangan mati adat, kerana ramai mengutamakan adat berbanding Islam itu sendiri. Namun jika mampu menghidupkan keduanya sekali bersama-sama itu bahkan lebih baik

Blog akan kembali meriah dengan pelbagai entry bakal menyusul eh . Kenapa makin slow eh nak menulis entry ? Lama jer nak siapkan satu entry tuh . Macam banyak sangat ler pulak nak cerita . Entry yang bakal menyusul mungkin mengenai Esclipse seperti dikhabarkan di sini .  

Teruskan mencari apa yang patut di sini , wahai blogwalker sekalian .
Salam sayang untuk semua . :)



2 serangan:

E'in said...

mmg lps nie akn rindu zaman sekolah.. lg best kot..

Hafizatul Asyrah said...

@♥e'in♥

ye betul3 .. rindu sgt2 bila dh smpai satu msa tuh .. :P

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)