Friday, November 26, 2010

Follower Ke - 200 !

Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Alhamdulillah , hari nih 26.November.2010 adalah hari bahagia bagi Eyza . Kalau ikut postage Apa Ada Pada Angka 26 yang lepas , 26 November berkemungkinan ada 'perkara aneh' yang berlaku . Buat masa sekarang , Eyza tak dak la lagi dengar cerita yang tidak berapa baik .. :)

Semalam tak der internet sebab under maintainance apa ntah + adik lelaki tukar hardisk PC Eyza . Oleh itu , lambat la Eyza pasal berita gembira la jugak nih bagi EYza .. Tehee ~ Nak tau apa berita gembira bagi EYza bila on jer blogger nih ? 

Lihat pada kotak yang dihitamkan :)



Yeahh ! Eyza happy sangat hari nih sebab follower dah meningkat kepada 200 orang . Terima kasih buat semua yang dah menyokong Eyza yer ! Sayang korang ++ la .. Hehe ! Memang Eyza akui , tak sampai sebulan pun , follower meningkat kepada 200 orang . Rasa macam baru jer lagi , Eyza post entry pasal Follower ke-100 . 

Bila Eyza check balik recent postage Follower ke - 100 yang disent pada 14.11.2010 dengan Follower ke - 200 ini , tak jauh sangat jarak hari .  Lebih kurang 12 hari macam tuh la jugak , untuk dapatkan 100 orang follower di blog hodoh [bagi Eyza , ianya sangat hodoh dan serabut] ini bukanlah mudah .. 

Kelmarin , Eyza baru jer tukar header di blog nih . Tehee , tapi masih ada lagi yang kurang bagi blog nih . So , Eyza harap sangat2 , semua follower bleh la bagi komen skit pasal kekurangan blog nih yer . Tak puas hati ke dengan entry yang Eyza post , sila hantarkan komen dan kritikan anda di email Eyza iaitu eyza_asyrah@yahoo.com . :)

Insya-Allah akan dipertimbangkan untuk anda yer . tehee . Hah nak taw siapa follower yang ke - 200 ? Follower bertuah tuh . Tehee jom usha siapakah beliau ! 

Zira Zin
Yeahh ! Ini untuk beliau . :)



Yeyehh ! Tenkiu2 .. :)

Sampai sini sajer yukk .. 26.November.2010 , 2.07 PM ~

p/s :Hope hari nih hari bahagia untuk Eyza bukan hari derita :)

4 serangan:

miza ismail said...

urm??mcm ok je..xda yg kurang...eheks.=p

Hafizatul Asyrah said...

ohh really ?
thanks ! ;)

nazirulhazwan~ said...

tahniah beb:) semoge terus bersemangat utk berblogging.hehe

Hafizatul Asyrah said...

@ nazirulhazwan :

yeahh betul3 .. thank 4 supporting me, dear ;)

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)