Friday, September 17, 2010

Siri Muzik Sementara .



Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Seperti yang tertera di title yang 'besar fontnya' tuh , Siri Muzik Sementara . Yeahh . Korang faham tak apa maksudnya ?? Mungkin korang tak faham semestinya lah kan ? Huishh pening betul baca ayat Eyza kan ? * Tuannya memang suka memeningkan orang !

Buat masa ini , Eyza ingin mengumumkan mungkin banyak klip2 video serta lirik2 lagu yang bakal menyusul selepas ini . Hehehe actually maybe Eyza agak sibuk selepas nih memandangkan sekolah + homework + revision yang tergendala . Huishh jenuh nak paksa otak suh catch up semua nih ! * Tambah pulak orangnya otak lambat !

Siri Musik Sementara adalah bagi menggantikan entry cerita2 @ kisah hidup Eyza setiap hari . Disebabkan busy dan tak cukup masa nak menaip story panjang2 yang pastinya mengambil masa yang panjang , so Eyza ingat nk kasi korang layan lagu sudah ler . Jadi takdak la bosan sangat bila jalan2 di blog nih kan ? * Inisiatif pemasaran yang baik !



Lepas nih macam2 lagu la yang Eyza rasa nak post Eyza poskan ke sini . Hehe . Mood akan diupdate setiap hari yerk . Don't worry . Walaupun Eyza just tinggalkan lagu yang maybe bosan buat korang , tengok mood pada akhir entry yer ! Maybe berkaitan dengan apa yang berlaku ketika itu . :) * Singkatan cerita kowt !



Apa - apa pun hope layan yer lagu2 yang akan menyusul . Eyza udate suka hati jer lagu tuh . Yang mana berkenan dan Eyza terminat maka akan dikongsikan di blog kesayangan Eyza nih . Hehe bukan main tuh ....;) * Kesayangan la sangat ...

Lepas nih , sila pastikan speaker / earphone anda berfungsi untuk melayan lagu gila2 yang bakal Eyza update yer . Huhu . Video klip akan diambil dari YouTube secara rasmi . Maaf seandainya ada sebarang kecacatan / kelemahan / masalah teknikal berkaitan dengannya . Inform Eyza kalau something wrong . Hanya di Facebook !* Ait Facebook on9 pulak ??

Hope dengan adanya lagu2 nih , tidak membosankan anda yer . Anda diminta untuk meminta lagu apa2 yer . Kalau free , Insya-Allah akan diupdate untuk anda ! :) Permintaan anda sangat dihargai .. * Minta jangan tak mintak !



Sampai sini saja . Nantikan video2 klip yang bakal diupdate ! :) 6.40 PM , 17.9.2010 ~

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)