Friday, September 17, 2010

Aku Atau Dia

Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Dengan mood yang kecewa dan jealous tahap cipannya , Eyza nak curahkan sikit rasa sakit hati nih . Sebelum bermukim teruk , baik dilepaskan saja . Geram betul ,kita cabar dia sikit jer , dia cabar kita 2 kali ganda . Ohhh no ! * Lain kali jangan mencabar !



Rasa menyesal pulak Eyza membenarkan sesuatu yang tidak pasti menawan hati nih . Hehe terjiwang la pulak . ;) Angau ker apa Eyza nih sampai jadi camnih ? Kadang2 tersenyum-senyum sorang2 . Mengelamun dan berangan jer memanjang . Hehe ! * Dia buat saya jadi begini !

Jom dengarkan ini yer . Best lagu nih . Kalau orang tuh dengar , apa agaknya reaksinya ? It's some about my heart that I need him to know . :) * Phewittt !

Aku Atau Dia - Nubhan



Tak dalamkah
Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia

Tapi kini
Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini

Ku cuba
Untuk bertahan
Tapi perih hati ini

Chorus
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya

Ulang Chorus

Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya
Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya

____________________________

Yeahh ! Tapi rasa macam tergedik-gedik pulak kalau letak lagu nih kan ? Haha whatever la . Asalkan sudah disetkan lagu nih as Ringtones dlm handphone untuk dia sahaja . Miahaha . Itu pun nak beritahu ker ?? Tak penting pun kan ? Takpa3 .. ;) * Gila sasau !

Huhu rasanya minggu nih semua entry berkaitan dengan luahan perasaan kot . N mesti ada lagu yang menyusul sekali . huahua ! Hope korang tak bosan mendengar dan membaca celoteh membosankan dari Eyza yer . * Tahan sabar jer la !

Sampai sini saja . 4.42 PM , 17.9.2010 ~

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)