Saturday, May 1, 2010

Kasih Sayang



Asalamualaikum w.b.t buat semua .

Jam dalam lingkungan 12.09 pagi nih memang menenangkan serta mengantukkan . Huahua . Tak dinafikan itu . Ok . Nak story mory la skit pasal kasih sayang berdasarkan tarikh lahir . * Phewittt !



Rasanya tak perlu dihuraikan lagi pasal kasih sayang nih . Semua dah ada perspektif sendiri pasal apa main point apa yang membawa maksud kasih sayang kan ? Oleh itu , perasaan yang cukup indah ini memang diberikan kepada setiap manusia tetapi sepatutnya tidak melampaui batas pergaulan . * Yeahh !



PAndangan tentang kasih sayang :

Kasih sayang itu sesuatu yang tidak dapat digambarkan dengan mata fizikal tetapi mata hati dapat menilainya sama ada kasih sayang suci dan palsu . Kasih sayang yang diberikan ikhlas akan sentiasa diingati walaupun dikhianati . Kasih sayang yang diberikan palsu semata-mata akan pergi meninggalkan sebaik terjadi sesuatu yang tidak diingini . * Ayat saya nih !! Jangan copy la woii !

* Credit by Hafizatul Asyrah bt . Zulkhairi

Dalam kebosanan yang mencengkam segala pelusuk jiwa , maka Eyza memutuskan untuk on9 Facebook . Terusha pulak satu aplikasi yang agak not bad la katakan . Tapi boleh dimuhasabah diri la bila buat . ekeke yer ker ?? * Muhasabah takpun munasabah ??

Kasih Sayang Berdasarkan Tarikh Lahir



Tak boleh jalan betul tengok result nih . Ada yang betul ada yang tak . Tapi almost tak sangat la . Ekeke whatever ! I don't care ~ ;) * Apa kau ksah ??

Nanti try2 la aplikasi nih yerk . Mana la taw dapat lagi gempak dari ni ?? Am I Right ?? Yes ! Hehe setiap bulan mesti berbeza punya . So don't worry . Hehe . Muda2 dah pandai kasih2 sayang nih . Apa ke hal nyer ?? * Sedar diri tuh sikit !

Saya tak bijak berfalsafah tapi saya dapat menilai apa erti kasih sayang yang sebenarnya . Saya dapat menilai seberapa penting diri anda di dalam hidup saya . Saya bijak memastikan kepentingan hidup saya . :P * Amik kau !

Sampai sini jerk ! Tata3 . Today my life's change . Happy New Month ! 1.5.2010 , 12.33 AM .

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)