Friday, April 30, 2010

Terbaru !



Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca blog . :)

Pagi2 buta nih online seawal jam 2 pagi , 30.April.2010 pengakhiran bulan April . Memang saat-saat akhir bulan membuatkan Eyza rasa nak update yang terbaru lagi terhangat di pasaran di blog mewah nih . * Ceh ingat bagus sangat ?? Blah r !



Kalau korang tenung punya tenung , hayati punya hayati , mesti korang sendiri boleh analisa n beri pendapat pasal apa yang terbaru di blog Eyza nih kan ? Templates dan header sudah berwajah baru . * Habis cun ker ?

Templates punya cerita

Mencari templates yang sesuai untuk blog si kanak2 riang memang menyukarkan . Macam2 website Eyza jelajah antaranya seperti BTemplates. Puas cuci mata mencari templates yang sesuai akhirnya terjumpalah dengan templates yang agak klasik tapi menarik hati ini . :) * Ecece ! Pigi dahhh ...

Header punya hal !

Buat header bagi blog yang gila-gila nih memang menyeksakan . Jenuh mencari idea yang entah datang dari mana untuk menukar header lama yang nampak tidak kena dengan templatenya . Separuh gila Eyza buat header sekadar untuk tatapan anda . So tak payah gatal nk curi idea Eyza ! * Cehh header macam sampah jerk !

Kehilangan music player ..

Kehilangan penyedap hati di blog ini entah ke mana menyebabkan ada yang tidak berpuas hati dengannya . Hoho mungkin kebosanan tahap cipan anda semakin membosankan jika tiada musik yang membahagiakan minda . Tapi seperti yang diketahui , meletakkan lagu di blog menyebabkan orang lagi cepat anginnn . * Pesanan khas dari pihak penaja .




Rasanya nilai2 sendiri la macam mana gayanya perubahan terbaru blog nih . Either menarik atau sebaliknya fikir2 la . Hehe . Apa2 pun jua , style terbaru blog ini akan berterusan sehingga Eyza dapat idea baru untuk update templates terbaru . Oleh itu , tunggulahhh ! ;) * Sabar !

Sampai sini saja yer . Nak tidur . :) 2.36 AM , 30.APRIL.2010 ~

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)