Friday, March 5, 2010

Peperiksaan Awal Tahun



Alkisah .. Bermulanya kisah si Hafizatul Asyrah kepada semua pembaca .. Cewahh ayat ! Jangan main2 taw . Wekekek dak2 . Lawak ja . Ohh No ! Next week nak exam . Apa cerita nih ? Aduss !!



Peperiksaan Awal Tahun bagi Tingkatan 4 .

Fuishhh suspend betul . Mana tak nya nih first time sejak menjejakkan diri ke Menengah Atas kan . Alah , senior la kan .. Oiii jangan riak ! *Riak itu syirik . Syirik itu dosa !

Disebabkan ini pengalaman pertama seumur hidup bagi saya , maka terdapat beberapa perkara yang harus dibaikpulih . *Tu dia ! Study kena teruk2 la sebab minggu depan nak exam . Hari Isnin , 8.3.2010 hingga 11.3.2010 ! :)

Saya suka study last minute !

Memang tak dapat dinafikan , bila study last minute selalu jadi serabut dan tension . Am I Right ? Yes , of course I'm . Ekeke serius memang automatik bagi mereka2 yg xpenh buat kerja nih , confirm serabut gila ! * Saya dah biasa !



Ketar + Stress = Study Last Minute

Penyakit serta virus2 macam nih mesti ada punya dan memang dialami oleh orang2 yang suka menghabiskan masa serta melepak saja seperti saya . Haha pastu mulalah merengek , tak boleh jawab exam la , soalan susah la , itu lah , ini lah . Dan macam2 . * Apa yg belajar tak taw la !

Yang paling memusykilkan la , makin dekat hari nak exam , makin galak saya nak baca novel . Haha best betul layan novel dari layan buku teks dan study . Aduhaii . * Nih la orang yang terpedaya dengan tipu daya syaitan .



Lepas nih , nak kena pencen sat post entry untuk minggu depan . Ehh , tapi Hari Khamis last day exam . Jumaat ada MTQ . Oleh itu , menggila kembali la entry2 di dalam blog ini sebab ada cuti 1 minggu ! Perghhh . Jenuh la anda2 sekalian baca entry nanti yerk ! Hahahha * Lepas exam , budak nih memang dia jadi gila !

Apa2 pun , doakan saya berjaya ya !

Physics , tolonglah . Jangan susah sangat yer . :(
Biology , yezza waiting for me . Addict of you ! :D
Chemistry , saya menggila kerana anda !! ;)
Additional Mathematics , jom putarkan kepala saya ! :)

*Nih la subjek elektif dalam Sains Tulen .

Bahasa Arab Tinggi , tak sabar nak jawab paper !

* Subjek kesukaan !

Ok . Buat korang2 yang bakal menggempakkan paper exam korang , hope korang berjaya !




0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)