Thursday, February 18, 2010

Kisah Lalu Berulang Kembali .



Kenapa harus datang lagi ?
Setelah kau buang aku dari hidupmu .
Kenapa harus kau mencari aku ?
Pergilah ..

Hanya satu hendakku ..
Jangan cari aku ..
Tiada lagi ruang untukmu ..
Kata2mu masih berputar di hatiku ..



Tolong la awak .. Dulu awak tinggalkan saya terumbang - ambing dengan semua masalah yang awak rencanakan .. Dan saya awak jadikan mangsa .. Sekarang awak datang cari saya bila saya mulai mencari bahagia .. Kenapa awak ?? Kenapa awak cari saya lagi ?? Pergilah ..

Awak , saya terima segala musibah atas perbuatan awak .. Awak , saya takkan terima awak lagi dalam hidup saya .. Jangan seksa hidup saya lagi .. Tolonglah awak .. Saya baru sahaja keluar bernafas dengan sendiri . Kenapa awak datang meragut nafas saya lagi ?? Tinggalkan saya ..



Awak , saya takkan terima awak lagi dah . Kenapa awak ingatkan saya dengan kisah2 dulu ? Hati saya memang takkan boleh diuubah lagi dah .. Jangan la seksa saya lagi awak .. Tolonglah terima kenyataan itu . Sedangkan saya mampu menerima kenyataan awak dah tinggalkan saya dulu .. Takkan awak tak boleh ? Terima kenyataan awak tak pernah lagi akan ada dalam hidup saya ..

Bukan kehendak sayauntuk meninggalkan awak dulu .. Awak yg melakukannya .. Hati saya dah terubat , kini berdarah lagi .. Kenapa awak nih ? Tolonglah .. Pergi dan pergi dari hidup saya ini .. :(
Lagu Baik-Baik Sayang akan menjadi peneman saya .. Saya terima itu daripada awak .. :(

2 serangan:

Amir Izzat said...

kesian awak... ish3...

Hafizatul Asyrah said...

thanx :(

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)