Friday, February 19, 2010

Baik - Baik Sayang



Orang cakap , kalau sukakan orang tuh , jangan suka sangat sebab suatu hari nanti benci . Orang cakap jugak , kalau benci orang tuh , jangan benci sangat sebab suatu hari nanti suka .

Memang betul la apa orang cakap . Dulu Eyza suka habis tahap dah kat si dia . Akhirnya , dia tinggalkan Eyza macam tuh ja . Benci gila kat si dia lepas tuh . Memang dah dibuang terus tanpa hisab dalam hati nih . Tapi , kini dia datang balik . Dia datang mengejar kisah dulu . Semakin dia muncul , semakin ada sayang yang bertandang . Arghhh !

Memang mulut mengukir kata benci , tapi hati ? Memang kita boleh tipu orang lain kan ? Tapi kita tak boleh tipu diri kita sendiri . Sejujurnya , Eyza nampak membenci dia . Tapi lemah sebaik dia pergi begitu saja . Dia datang dan menyeksa hati ini lagi ..



Lagu yang telah ditinggalkan oleh si dia setelah dimaki hamun oleh saya . Penuh makna yang tersirat . :(

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Back to Reff:



Mood : Rindu Memori dulu ..

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)