Friday, February 12, 2010

Berwajah Baru ~



Dan akhirnya . Jeng .. Jeng .. Jeng .. Bertukar juga wajah dan kandungan2 di dalam blog ini . Antaranya seperti templates , maklumat di Tinta Pengarang , Buku Lawatan , dan penambahan widget baru .



Setelah sekian lama menyepi dari mengupdate templates , akhirnya ditukar jua sebaik terjumpa satu layout yg agak menarik ini . Huhu kenapa gelap ?? Dah berkenan yg gelap . Tuan pun gelap jugak !

Sempena dengan permulaan hidup baru nih kan , baiklah ditukar semua yg berkaitan dengan kes2 lama . Cewahhh bukan main lagi ayat kan ? Saja ja nak buat gempak sikit . Al Maklum la .. Hidup baru kan .. Trend pun kena ubah ler .. Hope dengan perubahan terbaru ini , lebih ramai yang asyik melepak kat sini . Memang berharap sangat2 la macam tuh .. Insya-Allah . Sentiasa diusahakan .. :)



Sedang bertanya pendapat kepada kawan2 yg asyik melepak , ada yang mengadu begini :

ADUAN RAKYAT di tentang Diaryza Blogspot :

1 . Naili Karina ( Kak Nail ) - Lagu dung .. dang .. dung .. dang .. =.='

2 . Qayyum Afiq ( Cs Qayyum ) - Widget perlu ditambah . :D

3 . Danial Ariff ( Denny ) - Status tiada ?? o.O

4 . Naim Iqwal ( Na'wal ) - History Postage di bahagian widget ! ;)

5 . Fiza Ilyana ( Cik Ya ) - Letak la Lagu Melayu !! ^.^

Ok . Semua aduan akan disemak semula . Tapi aduan ke - 3 itu perlu ditolak mungkin . Terlalu peribadi . :D Encik Denny , anda tidak akan di deny oleh saya . Tak perlu risau melainkan ada yg mendenykan anda bagi pihak saya . :P

Cik Ya & Kak Nail , tak dapat den nak mengubohnyer . Dah memang rupor itu dah . Dok leh nok tuka dah . Bia r gitu . Malas carer dah . :) Tak dok lagu beh . Cuwe ri lagu beh2 benta . Nanti ambo upload masuk blog eh ? Bereh nalu pahtuh .. Berehhhhhhhhhh ! * Entah bahasa apa la nih . Takpa . Mereka memahaminya !

Ok . Semuanya berakhir di sini sahaja . Malas nak berhujah panjang2 . Saksikanlah updaters terkini blog ini . Hope , semakin galak viewer view blog ini . :)

Sekian , terima kasih . :)

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)