Monday, May 26, 2014

Met Deandra dan Adra :)

Assalamualaikum w.b.t buat semua pembaca. 

Apa khabar, people? Sihat ke tak? Ada yang bersedih pasal Cadburry ke? Jangan bersedih sebab Eyza pun one of Cadburry lover! Zaman bercinta memang suka sangat Cadburry. Wakakka stop it. Jangan hurai panjang-panjang pasal itu. Ekekeke cover2. :)

Okay. Taknak bercerita pasal Cadburry ke apa, just want to share with you my two love in my life yawwww! Harituh dalam pos ini , Eyza ada mention nak show off my Adra dan Deandra right? Yes, here them are. Met my nyawa! =)

Cinta hati intan payung :)


Ini dia mereka yang comel lagi menawan. Ecewahhhh over sangat kan? -.-

Deandra my sweetie pie intan payung paling manja dan kuat lagi tabah =)

Adra box =)

Adra my hunny bunchie yang kecil molek berseri-seri lagi pemalu =)

Deandra beli masa Eyza tengah semester 2 dekat Matrikulasi. Almost one year already Eyza rasa. Aiyokkk tak ingat bila beli. Adra beli pada 5.4.2014. Yes, ingat lagi tarikh tuh sebab i have lost my first iPhone yang Eyza pakai! Xendra. Ini dia Xendra yang sudah berjaya dikebas orang.

Xendra si baik lagi lemah yang telah diperdaya oleh si pencuri!

Yer, 4.4.2014, rumah Eyza kena pecah. Yes, sangat pintar itu pencuri. One thing jer yang dia ambik. My one and only iPhone 5. Yaaaa, geram dan sakit hati. Sabarkan saja. Yang patah tumbuh, yang hilang berganti. Allah gantikan Adra pengubat hati. Ya, beli baru tapi tak sama dengan yang lama kan? 

Ok. Ini peneman tidur siang dan malam. Pergi mana-mana pun, kena bawak berjalan. Mujur toilet tak bawak diorang masuk. Wakakka. Yes, Allah temankan Eyza dengan diorang. Setiap phone ada application yang tersendiri. Nanti Eyza share apa yang best. =)

Sekian sahaja dari Miss Blogger =)

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)