Friday, June 22, 2012

Aku Di Sini , Kau Di Sana

Assalamualaikum w.b.t buat semua pembaca. 

Alhamdulillah. Itu yang mampu diungkapkan di bibir. Maafkan Eyza sebab lama sangat meninggalkan laman sesawang nih. Phewww , berdebu teruk kot. Eyza sekarang dah futher study. Serius tak sempat nak update. Kadang-kadang tuh, sempat la Eyza sign in Blogger tapi takder masa nak update.

Di mana Eyza sekarang ? Here we go ! :)


Yer. Menyambung pelajaran di program lagi . Memang Eyza nih muka yang selalu terlibat dengan program kerajaan ke apa ? Sebelum nih, Program Latihan Khidmat Negara . Sekarang Program Matrikulasi pulak. Fuhhh, kaya betul Eyza dengan elaun kerajaan :P 


“Dan (ingatlah juga), tatkala Rabbmu memaklumkan: ‘Sesungguhnya, jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (ni’mat) kepadamu, dan jika kamu mengingkari (nikmatKu), maka sesungguhnya azabKu sangat pedih.”
Alhamdulillah, sekarang study dalam keadaan tenang dan lapang . Mintak-mintak dipermudahkan untuk menuju ke pointer 4 flat. Usaha tangga kejayaan yang pastinya . Hidup di matrik mulanya menggerunkan tapi sekarang dah biasa . =)
Fatir [3] Wahai umat manusia, kenangkanlah nikmat Allah yang telah dikurniakanNya kepada kamu; tidak ada sama sekali yang menciptakan sesuatu selain daripada Allah; Dia memberi rezeki kepada kamu dari langit dan bumi. Tiada Tuhan melainkan Dia, maka mengapa kamu rela dipalingkan (dari menyembahnya)?
Ilmu itu perlu dicari bukan dinanti .

Rindukan Dia. Aduhaiii, tragis betul . Ohh find me as PDT Modul 1 KMK ok? Apa ada pada Modul 1 ? Physics , Chemistry and Biology . Dah macam ambil Asasi Sains Hayat. Padahal , tak pun . Physics , kau memang berjaya mengurangkan neutron dalam kepala nih . Biology , kau buat adrenaline aku berlebihan! Chemistry , kau buat electron electronegative bercambah dalam otak nih .. -.-

Btw, jom belajar seumur hidup! :)

Sampai di sini sahaja . Lain kali story lagi yer. Esok ada kuliah ganti . Adoyaiii, tolonglah faham ! =(

p/s : My baby princess was born on 19.06.2012 . I'm already as a Auntie ok? :)

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)