Friday, September 3, 2010

Yang SempurnakanKu !



Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Malam nih lagi sekali Eyza nak share satu lagu nih . Diperkenalkan oleh salah seorang junior dalam Dorm Melati Airlines iaitu Amy Fasya ! Yeahh nama macam artis dan dia memang artis dalam dorm kitorang . :) * Marah budak tuh karang !!!

Lagu nih memang selalu Amy nyanyi dalam blik . Hehe ! Eyza mendengar jer la sebab lagu tuh best gila . Ingat nak join sekali nyanyi tapi tak tau lirik la pulak ! Kah8 kuno betul Eyza bila di hostel . Tapi saya sangat gila Blogg !! * Ko memang gila semuanya !!!

Yang Sempurnakanku
6ixth Sense




Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Wooo.. Oooo .. Oooo .. Ooooo ..

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu



Jomm layan lagu nih . Malam2 layan lagu camnih best taw ! Huahua ! Have fun there . Thanks for Amy Fasya @ Penolong Ketua Dorm !!

Sampai sini sahaja . 9.46 PM , 3.9.2010 ~

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)