Wednesday, September 15, 2010

Menangis Lagi .



Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

* Izinkan Eyza menukarkan panggilan "Eyza" kepada "aku"

Entah kali ke berapa sudah , aku kena menangis . Tak tentu hala bebebor jadinya semalam . Apa yang aku buat semua tak kena . Apa nak jadi lagi nih ?? Tension bebenor eden memikir .. * Tension gila tahap bangang !



Kejadian yang berlaku setelah berlaku perpisahan ( 14.September.2010 ) :

# Air tertumpah masa nak minum * Petanda awal kacau-bilau
# Cari blender tak jumpa padahal dah ada depan mata * Tak tentu hala !
# Tersepak kacang yang Mama nak blender * Hilang pertimbangan !

Agak gila kalau difikir-fikirkan balik . Macam tak biasa bila berpisah kan ? Normal la kalau kena tinggal tuh kan ? Haha ! Macam hampeh saja . Aku dah penat menangis semalam dan malas nak menangis lagi buat hari nih . Move on with the new book of life . * Forget the Past , Remember the Future !



Whatever lah . Biar ja la apa nak jadi pun . Hati terluka buat kali ke sejuta dah kowt . Eitt , dulu akulah playgirl tapi sekarang kalah dengan lelaki ?? Haha ! Macam apa ja . PLaygirl yang tak berapa profesional sangat nih . Nak kena pergi berguru lagi la kowt nak bagi cukup tegar . * Mula mengarut !!

Apa pun yang paling penting , sekarang aku tengah dalam proses berkabung la sikit kan ? Hehe sebab baru bercerai tak dak talak ok ? Tak kawin gi nih !! Tak main r talak2 gi kan ? Opsss terlebih sudah . Apa pun yang jadi , slamber sudah .. Kena cool umpama kisah semalam tidak berlaku . * Slamber rock sudah !

Haaaa ! Never mind . Saya tak kisah sudah dengan perkara tersebut . Penat bergaduh dengan anda selama ini sudah terbalas ! Akhirnya aku bebas dari cengkaman anda yang suka mengongkong itu . Bluekkk ! Ohh gila sudah . Tapi tak pa , asalkan bahagia . Jangan sampai masuk Hospital Bahagia Tanjung Rambutan Sudah .. * Masuk pun tak pa !

Mood : Menangis buat seketika !

Sampai sini sahaja . Malas sudah nak bercerita ! 10.49 AM , 15.9.2010 ~

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)