Saturday, August 28, 2010

Saya Busy .


Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Maaf terlambat menaip di sini . Actually Eyza sangat busy dengan rutin harian dan urusan2 duniawi yang tidak dapat dielakkan . Fuhhh ! Entah la mana perginya masa2 lapang kuh itu berlalu . * Buat aper jea !



Dalam bulan Ramadhan yang berkat nih memang Eyza tak dak time free sangat . Walaupun dah balik rumah dari ari Jumaat pagi , Eyza tetap tak sempat nak post entry tapi perubahan baru bagi background dan header ! * How2 ??

Asyik belasah header dari DeviantArt ja , bosan jugak . Nak jugak merasa buat yang sendiri bikin punya . Hehe All Right Reserved by Hafizatul Asyrah gitu . Cewahhh bukan main dee ! * Hodoh ja pown ! Semak !!

By the way , maybe next week korang akan baca postage seperti selalu . Blog ini kembali menggegar dunia si blogger2 . Hehe nak taw bagaimana ianya akan terjadi ?? Yeahh saksikan ini !* Macam nk buat show !



Ya memang terlebih betul lah objektif borang demikian .

PERMOHONAN KEBENARAN KELUAR ASRAMA

Memang susah nak memutuskan keputusan besar nih tapi itulah penamatnya . 20.Jun.2010 tarikh keramat Eyza mulai menjadi seorang pelajar Aspuri SMKAP . 31. Ogos . 2010 , Eyza akan pergi meninggalkan tempat yang menjadi titik tolak pembelajaran selama 2 bulan lebih . * Sadis gila ayat !

Mendengar rayuan Kak Fatin dan Anis untuk tidak keluar asrama memang menyedihkan hati kecil ini . Lepas nih tak dak dah orang nak panggil ' Orang Sebelah ' kat Eyza . Tak dak dah orang nak study dengan Eyza . Ohh ! Rindu kenangan itu selepas ini !! * Macam tak nak keluar !

Bila fikir pasal hal yang menyebabkan Eyza nak keluar hostel , niat nak meneruskan perjalanan sebagai pelajar Aspuri SMKAP terbatas . Mungkin ini yang terbaik . Mengorbankan segala perkenalan dengan senior dan junior yang tidak bertahan lama . Tapi tak pa . Masih ada ruang dan masa untuk bertegur sapa ! * No sedih2 mehhh !

Ohh saya masih belum membuat laporan perkara ini kepada si dia . Hohoho ! Marah dia nanti . Surprise sikit tak pa kowt . Hehe . Karang nanti siap la nak kena . Adola3 ! Orang2 kampung , saya pulang nak merosakkan jalan baru kat kampung nih !!* Tak guna punya pompuan !!!

Sampai sini saja . Gelak tawa sebelum bersedih duka hendak meninggalkan mereka2 di asrama . 29.8.2010 , 12 . 13 AM ~

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)