Monday, June 7, 2010

Orang Bilang .



Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Membawa hati yang berbelah bahagi di sini membuatkan entry ini sepi tanpa kata . Izinkan Eyza menukarkan panggilan 'Eyza' kepada 'aku' dalam entry nih . Mood tak berapa baik menyebabkan angin bergoncang . * Apa hal minah nih ??

Hari nih , aku dengar cerita tak baik sikit pasal orang yang dah mencuri hati aku . U , kenapa buat I macam nih ? Oh menyampahnya aku ! Tapi panggilan itu tidak digunakan di antara kami . Sekarang baru aku tahu , ada simpang lain antara hubungan ini . * What the hell you make me like this ??

Bagi menguraikan lagi problem yang menyesakkan dada , lagu nih pulak dimainkan dalam radio . Ewahhh memang kena dengan apa yang mood aku yang tengah tip top punya panas nih . Huyoooo . Majulah sukan untuk negara ! Eh3 silap2 ~ * Sasau ka apa ??

Lagu nih : Orang Bilang , Wali Band .



Rasanya korang pernah dengar lagu nih kowt . Tapi takpa . Actually lagu nih lah yang menyebabkan aku remind balik apa yang dah jadi antara kami . Ohh tidak ! Seandainya dia membaca entry ini , dia akan terasa . ;) * Gila pompuan nih !

Bijak berkata2 padahal sebaliknya . Ya , baru taw rasa bila dipermainkan . Hehe terima kasih awak ! Saya suka cara awak buat saya merana . Ohh xpa3 . Saya tak pernah kisah dengan itu . Aku yang tidak berperasaan akan berkabung kembali . * Apa dah jadi ??

Duniaku kini tunggang terbalik bak kena tsunami yang besar . Hati tak payah kata apa lah kan ? Macam letusan gunung berapi yang masih aktid lavanya . Kenapa jadi begini ??? Maybe aku yang terburu2 tanpa menyiasat . Entah2 dia tak tau apa . Aduhaiii ! Hanya dia yang satu .. * Confirm baru bercerai !!

Terimalah kenyataan !!

Korang dengar lagu tuh betul2 then korang tahu apa yang terjadi . Hhe . Biarkan persoalan ini bermain di dalam pelusuk minda anda buat seketika sebagaimana hati ini merasakan pedihnya rasa yang mencengkam jiwa ini .. :( * No more tears , please !



Sampai di sini sahaja . Izinkan Eyza membawa hati yang lara buat seketika .. 12.18 AM , 8.JUN.2010 ~

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)