Tuesday, May 4, 2010

Fed-Up .



Asalamualaikum w.b.t buat semua pembaca .

Unsur-unsur kemarahan Boiling Point of Napthalene memang tak sangga sekarang nih . Bengang gila ! Tapi xpa . Kena ajar sikit diri jadi penyabar . * Assobru minal iman !!



Ok fine . Aku terima takdir hidup aku sebagai seorang budak jahat lagi nakal serta menyakitkan hati orang . Then ada kau ksah ?? At least aku xmenyusahkan hidup korang lagi kan ? Blah r beb ! * Aku bengang dengan kau la bo** !

Aduhaii . Nak femes tak mau2 . Sibuk buat cerita itu ini . Ecece bagus la kawan . Sayang kau ! Tapi malas la aku nak mencakar muka aku nih esok2 kan ? Tak macam kau sengaja mencari habuan hidup yang ' indah ' macam tuh kan ? Good baby ! Thumb up ! * Salute kau babe !



Ok . Maaf kepada semua . Bukan ditujukan untuk korang tapi untuk si dia yang berperangai entah apa2 . Tapi malas nak fikir pasal orang yang menyakitkan hati . So do i care ?? Nop !! ;P

Minggu nih busy dengan program penting yang bakal berlangsung esok kat sekolah . Ohh guys , I'm so sorry ! Lupa nak upload gambar nota Eyza kat korang . Serius , lupa ! Aiyakk . Otak Eyza sudah menjadi otak ikan emas . 3 saat saja boleh mengingati . Oh no ! :( * Kasihanilah daku ~

Esok ada majlis penting punya kat sekolah . Ada gambar terbaru untuk diupload maybe . Tak janji ok ? Nanti lupa sebab busy , busy dan busy . Hoho by the way , hope you all faham my conditions . :) I hope so . * Jangan marah !



Sampai sini ja ok . Busy layan ***** . Heheh ;) Tata . 8.25 PM , 4 . May . 2010 ~


0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)