Wednesday, February 10, 2010

Terseksa Lagi .





Akhirnya , semua orang sudah tahu kebenaran siapa diriku sebenarnya . Semakin hari semakin ligat mulut mereka menuturkan tentang kisah dulu . Aku tahu aku lah pemusnah kebahagiaan seorang teman . Aku tahu aku lah penghancur hati seorang kawan . Dan sedia maklum , ku tahu aku lah penggugat kepercayaan sahabat2 . :(

Tak cukup lagi aku terseksa di dunia , ditambah pula dengan akhirat semestinya . Kenapa mesti aku ?? Ya Allah , seksanya aku di dunia ini . Natijah kisah lama yang menghantui fikiran aku sebagai manusia lemah di dunia . Sememangnya aku masih menanti hukuman seterusnya . Aku menanti siapa yang bakal pergi meninggalkan aku sendiri .



Akulah DRAMA KING yang sudah menghancurkan CINTA SEMPURNA seorang teman . CINTA KAU DAN AKU takkan pernah ke mana2 . Sungguh AKU RINDU SAYANG KAMU kerana kaulah SANG MANTAN yang meragut CINTAku . Kau PERGI meninggalkan KU SENDIRI . Dulunya akulah PEMAIN CINTA yang semakin MAD di antara kita . Tapi YAKINLAH AKU MENJEMPUTKAN walaupun duniaku kini KOSONG tanpamu . BENAR-BENAR ku menanti di sini . Aku ini WANITA BIASA yang tak bisa menahan AMARAHku . AKU PERCAYA ADA CINTA mahupun SEPARUH JIWAKU PERGI bersama-samamu . MASIH JELAS kata-katamu itu menambahkan BENGANG di dadaku . Aku ingin MENATAP MATAMU . DAN SEBENARNYA , dulu engkau sekadar kekasih SEPARUH MASA tetapi ku harap kau menjadi KEKASIH HALALku . Aku semakin LEMAH ..

All Right Reserved by Hafizatul Asyrah Zulkhairi

Sampai bila lagi seksa ini ? Cukuplah sekadar di sini . Aku semakin lemah meniti hari dengan seksaan ini . Tutuplah setiap kata2 mereka kerana aku sudah tidak kuat memekakkan telinga . Aku rela kalah di dunia asalkan mereka menang di dunia . Sedangkan mereka kalah di sana , aku mula bangkit memeranginya .

Aku tahu , bukan seorang yang tahu , semakin ramai yang mulai mencemuh segalanya . Aku sudah lemah dan kalah di sini . Sudahlah aku tidak mampu menghuraikan kebenaran yang pasti . Jawapan yg pasti sudah ditafsirkan oleh mereka yang mampu dan aku gagal menyembunyikan firasat itu . Dan akulah bakal menerima hukum dunia belum lagi akhiratnya ...

Megahnya aku dulunya kita sekadar dusta . Dusta berkala ! Terimalah aku seadanya .. :(

Aku manusia lemah , Selalu terjatuh berbeda aku darimu kau berdiri teguh ..
Kali pertama .. Aku .. mengenalimu mahu bersama .. Mahu bersama ..
Kau .. Sering mengada2 .. Reka semua cerita .. cerita ..
Bila terasa rindu .. Ku sebut namamu .. Dengan harapan kau kan muncul..

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)