Wednesday, January 6, 2010

Aku lah Kakak ..

Kakak .



Bosan kan jadi kakak ? Kena buat macam - macam . * Saya kan pemalas :D

Huh tapi bila jadi kakak , cepat tua ! Arghh tidak2 . Tapi yang untungnya , kakak bila buli adik . * buli adik favourite saya ! Wakakkaka . Bila adik menangis , makin galak Eyza kacau . * Saya memang kaki usik adik2 .

Tapi ..

Bila jadi kakak , kena buat kerja rumah ! Masak , Lipat Baju , Sapu Sampah , Lap Meja , Sidai Kain , Masak Nasi , Jaga Adik - Adik dan macam - macam . * Saya lah nanny @ maid terhebat ! =.='



Yang makin teruknya , habislah dapur Datin Seri Halemah dek kerja masak - memasak anak perempuan yang sulung nih . Wakakka bermulalah leteran Datuk Seri Zulkhairi pulak . Adoyaii .. Dah bertukar pulak dah sekejap . Mama xbising , abah yg bising . Tapi bak kata abah , nih :

Mau tak ajaq la nih , nanti dia besa camtuh . Bila dah besa , ajaq pi la lagu mana pun , tak dak nak bleh ikut dah . Dah keras dah masa tuh .



Favourite betul Eyza kena ayt nih bila tak settlekan kerja . Wekekeke tapi xpa . I Love You la , Abah ! Nanti mama kasi tak sayang dia sama pulak . Ok3 . I Love You too , Mama ! ;)

Bak kata pengetua sekolah @ Ummi :

Anak yg baik mendengar kata ~

=.=' Entah apa la jadi dengan Eyza malam nih . Macam2 cerita . Kadang2 melebihi tajuk pulak dah . Arghh biarkan . Jangan ambil kisah yer ? :P

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)