Saturday, December 5, 2009

Mulut ooo Mulut



Yeah memang tak dapat dinafikan .. Saya memiliki Mulut Berkuasa ShotGun serta HotBom yang sangat hebat . Terasa pedihnya seandai saya melaserkan mulut saya .

Mulut saya nih memang tak dak insuran ! Baik gtaw siap2 sebelum anda semua terasa percikan api dari mulut saya FREE of Charge !

Memang tak dapat dinafikan , mulut antara satu anggota yang boleh mencacatkan perhubungan seseorang . Dengan mulut , dosa dikutip dengan bersahaja . Benarkan ??

Oleh itu , janganlah sampai tiba saatnya anda terkena sendiri Peluru ShotGun serta HotBom saya ini . Memang susah nk kawal mulut yang sememangnya sudah tercipta begini .

Kerana bibir , hidup menderita .

Pesanan khas buat anda . :)

2 serangan:

syakierah said...

bolehkan melawan muluit saya ? ;p

Hafizatul Asyrah said...

kak cik : ohh xbrapa bleh ..

kna menuntut lama skit mau nk lawn ..

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)