Friday, December 25, 2009

Kembali Pulang

Hello , semua .
Lama sangat away , kini Eyza kembali menyemakkan diri di sini .

Result PMR !

Tidaklah sebagus mana tapi layaklah kalau berada di serata dunia .
Ya! Biarkan saja . Lupakan tentang satu memoir itu .
Bukak dengan cerita baru .
Buat apa ingat kisah yg sudah berlalu ?
Baik mulakan dengan sesuatu yg baru ..

Saya teruja dengan result saya !



Walaupun pada mulanya , saya rasa ianya sangat teruk ..
Tapi tak boleh la ! Tak reti bersyukur nanti .
Oleh itu saya terima kenyataan . :)

Oh3 , mesti viewer semua nak tau result Eyza kan ?
Ahah ! Tak payah . :P
Ekekeke nak tau ? Tanya sendiri !

Biarpun tak sebagus mana , tapi itu hasil usaha saya .
Dan saya terima dengan redha .
Redha ? Hari ini baru ia berlaku .
Kelmarin tak jugak .

Dengan keputusan itu , saya akan melangkah ke mana sahaja aliran .
Harus bijak memilih haluan . Jangan sesat jalan sudah . ;)

Kepada semua yg mengambil Result PMR kelmarin ,
Eyza ucapkan Tahniah kepada anda semua .
Jangan sedih sgt kalau result teruk .
At least , kita mencuba !

2 serangan:

syakierah said...

clap clap clap :)
nvm.
spm ada lagi.
caiyok ! ;D

Hafizatul Asyrah said...

yeah .. ok3 :)
cikgu , add math tahun depn ya?

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)