Friday, March 6, 2009

Sesungguhnya..

Mata Pelajaran M3 bukan lagi KILLER SUBJECT bagiku...


Sejak Cikgu Lailey ajar,rasa minat M3 timbul dalam hati kecil ini..Ohh cikgu apsal la cikgu xajar saya dari saya form 1..Mest saya sronok bljar M3 cikgu..:)Niatku untk masuk tuisyen M3 dibatalkan sebab Cikgu Lailey..Hehhee cikgu ajar faham la..Hek eleh Farhana cakap 'Jom cabar org yg pi tusyen nih..Pandai sgt ka pi tuisyen?'..Yep2 jom2 tpi saya xhebat anda lah Farhana oi..Hehe apa2 pun M3 bez la..Salute to M3!! M3 ni kena tawu asas baru leh wt yg 'tajuk kecil2' nya.. Formula also not forget yeah..Yeah i'm really Fall in Love with M3 la..But i'm fall down on Science and Arabic..So how thiz?? Do study hard babe.. Wahh xpe2 study hard study smart r..Apa2 pun ohh M3 i'm starting fall on u..Hahahhaa gila sama M3 la mak cik eyza nih..:) Cikgu Lailey terima kasih kerana menaikkan semangat saya terhadap M3 yang telah rebah pada tahun lepas..Terima Kasih. Thank You..Syukran.. Haha tu dia BM+Bi+BA=tq...

Mathematic Done


Do more exercise
Remember the formula
Remember the step given



Do that for ur successing on M3..

:)

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)