Saturday, March 7, 2009

Misteri Di Antara Kalian

2 minggu berturut-turut , aku pergi namun sering sahaja aku gagal untuk melihatnya .. Ahhh adakah memang kami tidak ada jodoh ?? Sememangnya aku ingin sekali menatap wajahnya itu . Sungguh aku mahu. Namun mungkin tidak akan .. Kerana siapalah aku untuk bersamanya .. Aku tahu aku hanya seorang yang biasa dan tak mungkin dapat memenangi hati kecilnya itu . Namun ingin ku lihat walaupun seminit wajahnya yang pendiam itu .. Adakah dia sengaja mendiamkan diri atau dia tidak malu berdepan dengan diriku? Ahhh mustahil itu dia yang aku dapat tahu dari temanku .. Ahh xmengapa aku simpan sahajalah keinginan kuh itu kerana akan tahu aku xmungkin bisa kerana aku di antara kalian.. Aku xmengerti mengapa semua ini terjadi .. Aku bukan siapa2 untukmu.. Kuakui ku sangat sangat menginginkanmu .. kuakui ku sangat sangat mengharapkanmu ..

kuakui ku sangat sangat menginginkanmu
tapi kini ku sadar ku diantara kalian
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

kuakui ku sangat sangat mengharapkanmu
tapi kini ku sadar ku tak akan bisa
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

[reff]

lupakan aku kembali padanya
aku bukan siapa- siapa untukmu
kucintaimu tak berarti bahwa
ku harus memilikimu slamanya

kuakui ku sangat sangat menginginkanmu
tapi kini ku sadar ku diantara kalian
aku tak mengerti
ini semua harus terjadi

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)