Friday, February 6, 2009

Teringin skali..

Nak buat lencana sekolah design art..
Smart lak rase2 nya bila bayangkan..Fuhh cun2..Tapi nak cari maner ek lencana skolah eyza?Ahahh beli la kat ko'op la makcik eyza oi..Hahha bleh2 esok eyza beli..Pastu scan then bkk photoshop n then done the art..Fuhh xsabar nya nak buat tapi masa nak buat terhadd la..Busy busy & busy for the hwork..Bertimbun- timbun r atas meja..Semua xsiap..Hak22..

Berbalik semula tentang art tadi..Yep2 saya memang berminat nak test buat...Entah apsl sjak tahun ni rasanya bergiat aktif lak dalam edit-mengedit nih..Ish edit-mengedit okeh!Sapa2 yang tau camna nak wt tolong2 r ajar..Saya pun teringin gak nak wt art skolah mcm anda anda & anda..

Hihi sunggguh nak PMR si eyza masih buat xretii..Apa punya bdak..Dapat result truk padan muka..p/s:Mengutuk diri sendiri itu amalan mulia(MR FF ™) Hahhaa sempat gi tru trademark kwn eyza yang telah mengenakan eyza n eina..Ish2 lama dah ke wt keje tuh? Apa punya org daa???Hik2 apa org ckp saya xksah..Malah saya nak ucapkan terima kasih kerana mengutuk saya..Best tau kutuk orang..

Antara kebaikannya ialah dapat dosa..Hahhaa bagus2 teruskan misi kutk-mengutuk anda terhadap diri saya...Ouch sudah jauh eyza merepek,kita kembali semula kepada subject utama..Yeah benar2 teringin skali nak wt art lencana punya..Nak r jugak promote skolah eyza..Mentang2 la eyza SMKA wt pandg rendah yer?Apsl skolah anda bagus sgt kah?Sini berkongsi cerita tentang skolah okeh??

Hahha eyza dalam proses pembuatan design lencana skolah..Bukan design lencana ok..
Ish2 nnt smplenya akan dikeluarkan..So tungguuu yeah..K r smpai sini jek..
Kalo ada jodoh,eyza tulis la lagi..
Papai..

0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)