Monday, January 19, 2009

Specky Sebab Dia???

Eh sapa lah gerangannya tuh?ish2 xdak r.Untuk pengetahuan semua,
remaja perempuan yang bernama Hafizatul Asyrah ini berkaca mata
untuk PMR!!Bukan untuk meniru atau seperti yang anda sangkakan...


Sebab-Sebab Hafizatul Asyrah Memakai Kaca Mata

1.Rabun Jauh
2.PMR Candidate
3.Study


Kepada sesiapa yang sudah tersalah faham,telahpun saya maafkan kerana setiap manusia tiada yang sempurna..Tapi lain kali,jangan r trus serbu xpakai helmet.Nanti xpsl pasal lak kena backhand free jek.Kalo nak rasa test r.Tapi pastikan anda sudah cukup berani okey?Ish5 sjak bila lak la si hafizatul ni jadi gangster nih.Ish5 xdak2..Saya harap anda jangan ulangi perbuatan yang kurang baik tu okey??


Muka saya lain ke kalo pakai spek?Yep2 mungkin kot. :) Tapi jgn risau saye xsombong aish..Tegur2 jek la.Saya mana makan orang okey?Saya makan nasi.Ekekekeke :p.


Sekian,terima kasih

p/s:mcm org bagi ucapan la plak.hehheheh ;b


0 serangan:

Post a Comment

Berikan sebarang cadangan dan pendapat anda di sini . Setiap komen anda sangat dihargai . =)